بازداشت 2 خواننده معروف به اتهام تجاوز و چاقوکشی
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
کانالهای تلگرام
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

شکایت دختر جوان از خواننده معروف به جرم تجاوز

م- خ، خواننده معروف پاپ که متهم است پس از فریب دختر جوان به وی تعرض کرده به شلاق، دوسال تبعید، پنج سال محرومیت از خوانندگی و فعالیت های فرهنگی دیگر محکوم شد. در جریان پرونده ای جداگانه، خواننده زیرزمینی وقتی با بوق خودروی پراید در غرب تهران روبه رو شد، دست به چاقو برد و یکی از سرنشینان خودرو را به شدت زخمی کرد.

طرح شکایت دختر جوان از خواننده معروف

تابستان امسال، دختر 22 ساله ای به نام نگار خودش را به پلیس تهران رساند و از خواننده معروف پاپ به اتهام تعرض شکایت کرد. او توضیح داد:وقتی برای اولین بار آهنگ های این خواننده را شنیدم به آن علاقه مند و از طرفدارانش شدم. خیلی زود همه آلبوم هایش را تهیه کردم تا اینکه یک روز به صورت اتفاقی او را سوار خودروی بنز در میدان هروی دیدم. جلو رفتم و کمی با او صحبت کردم و گفتم که از طرفدارانش هستم. تعارف کرد که داخل ماشینش بنشینم که قبول کردم. پس از کمی حرف زدن من را به خانه اش دعوت کرد و آنجا بود که... .

با طرح شکایت، مأموران پلیس به دستور قاضی خواننده معروف جوان را در خانه پدری اش بازداشت کردند. او در بازجویی ها ادعای شاکی را انکار کرد و گفت:او می خواست با من ارتباط برقرار کند، اما قبول نکردم به همین خاطر برای انتقام می خواسته آبرویم را ببرد. در شاخه دیگری از بررسی های گزارش پزشکی قانونی ادعای دختر جوان را اثبات کرد. با کامل شدن بررسی ها بازپرس خواننده معروف را مجرم شناخت و پرونده با کامل شدن تحقیقات برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی که به ریاست قاضی بابایی و با حضور قاضی تولیت به صورت غیرعلنی برگزار شد، شاکی به جایگاه دعوت شد و در شرح ماجرا گفت:بعد از آنکه سوار خودروی «م- خ» شدم، گفت:نصاب پرده در خانه شان مشغول کار است. او مرا دعوت کرد تا به آنجا بروم تا بیشتر درباره آلبوم هایش با هم صحبت کنیم. فکر می کردم چون فرد مشهوری است، می شود به او اطمینان کرد به همین دلیل با او به خانه مادرش رفتم. وقتی وارد خانه ویلایی شدیم، متوجه شدم کسی داخل خانه نیست. ترسیده بودم، اما خودم را قانع می کردم که باید اعتماد کنم. بعد از کمی گفت و گو متوجه شدم نیت شومی دارد. خواهش کردم از خانه خارج شوم، اما او قبول نکرد و... .

بازداشت خواننده معروف

خواننده معروف به اتهام تعرض به دختر جوان بازداشت شد

بعد از توضیحات شاکی، متهم «م- خ» در جایگاه حاضر شد و در دفاع از خودش گفت:به خاطر شغلم ساعت ها در استودیوی صدا با دختران زیادی رابطه دارم، بنابراین دلیلی نداشت بخواهم با این دختر رابطه برقرار کنم. او خودش علاقه مند بود تا با هم رابطه داشته باشیم و به میل خودش به خانه آمد، اما وقتی فهمید با دختران زیادی ارتباط دارم و به او علاقه ای ندارم شکایت کرده است تا آبرویم را ببرد.
در پایان جلسه بعد از آخرین دفاع متهم، هیئت قضایی بعد از شور و به استناد مدارک پزشکی قانونی، متهم را به 99 ضربه شلاق، دو سال تبعید و پنج سال محرومیت از فعالیت های هنری و خوانندگی محکوم کرد.

چاقوکشی خواننده معروف زیرزمینی به خاطر بوق زدن

در جریان پرونده ای جداگانه، خواننده معروف زیرزمینی و رپر تهران وقتی با بوق خودروی پراید در غرب تهران روبه رو شد، دست به چاقو برد و یکی از سرنشینان خودرو را به شدت زخمی کرد.
چندی قبل مأموران کلانتری 138 جنت آباد از درگیری چند پسر جوان در یکی از خیابان های اطراف با خبر و راهی محل شدند. وقتی مأموران به محل حادثه رسیدند، دریافتند لحظاتی قبل درگیری بین دو گروه سه نفره رخ داده است که در جریان آن پسر 25 ساله ای به شدت با ضربه چاقو زخمی و به بیمارستان منتقل شده است. از سوی دیگر بررسی ها نشان داد درگیری فقط به خاطر بوق خودرو یکی از طرفین بوده است. سپس مأموران برای ادامه تحقیقات راهی بیمارستان شدند. پسر زخمی که از ناحیه ران پا به شدت زخمی شده بود، گفت:ساعتی قبل دو نفر از دوستانم با خودروی پراید به دنبال من آمدند تا برای تفریح به کافی شاپی برویم. در میانه راه با سه پسر جوان روبه رو شدیم که در حاشیه خیابان در حال حرکت بودند.

دوستم که راننده بود، بوق زد تا آنها کنار بروند که یکی از آنها شروع به فحاشی کرد. پس از این دوستم خودرو را متوقف کرد و همه پیاده و با هم درگیر شدیم که ناگهان احساس کردم پاهایم سست شدند. ابتدا فکر کردم یکی از آنها با گاز اشک آور به من حمله کرده است، اما لحظاتی بعد متوجه خون شدم که فهمیدم با چاقو زخمی شده ام. در حالی که من به خودرو پراید تکیه داده بودم، سه پسر جوان از ما دور شدند و گفتند برای درگیری روز بعد به پارکی در همان حوالی برویم. وی در پایان گفت:چاقو به نزدیک سفید رانم اصابت کرد و اگر کمی آن طرف تر می خورد، الان فوت کرده بودم.
پس از طرح این شکایت پرونده برای رسیدگی به دستور قاضی سعید احمدبیگی، بازپرس شعبه پانزدهم دادسرای ناحیه 5 تهران در اختیار مأموران پلیس قرار گرفت. مأموران در قرار صوری موفق شدند دو نفر از اعضای درگیری را دستگیر کنند، اما بررسی ها نشان داد ضارب 25 ساله خواننده معروف زیرزمینی و رپر است. پس از این مأموران با خواننده زیرزمینی به بهانه خوانندگی در مراسمی قرار صوری گذاشتند. خواننده زیرزمینی وقتی در محل قرار با مأموران پلیس مواجه شد، سعی کرد با خودرواش از دست مأموران فرار کند، اما خیلی زود دستگیر شد. وی در بازجویی ها گفت:من خواننده هستم و اهل دعوا نیستم، اما آن روز وقتی راننده پراید بوق زد خیلی عصبانی شدم و دست به چاقو بردم.
تحقیقات درباره این حادثه ادامه دارد.

بازداشت 2 خواننده معروف به اتهام چاقوکشی و تجاوز

 





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: بازداشت 2 خواننده معروف به اتهام چاقوکشی و تجاوز ,
:: post : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Morteza
ت : سه شنبه 19 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی