حواشی هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 95 + عکس
.
اطلاعات کاربری
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
کانالهای تلگرام
دیگر موارد
آمار وب سایت
 

در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر چه گذشت؟

هشتمین روز از سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران چهار فیلم در بخش مسابقه سینمای ایران از ساعت 15:30 در کاخ رسانه های جشنواره آغاز شد.

با حاشیه های داغ هشتمین روز جشنواره فجر در خدمت شما هستیم.


رامبد بدون نگار آمد!


فرش قرمز کاخ مردمی فیلم نگار ساخته رامبد جوان در حالی برگزار شد که هیچ کدام از بازیگران اصلی فیلم حضور نداشتند.
در این مراسم رامبد جوان و علیرضا شجاع نوری حاضر بودند و خبری از نگار جواهریان، مانی حقیقی و محمدرضا فروتن به عنوان بازیگران اصلی فیلم نبود.

جشنواره فیلم فجر

هنرمندان در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر


با وجود اینکه بازیگران فیلم از جمله نگار جواهریان در راه پردیس ملت بودند و رامبد جوان خبر از در راه بودن آن ها داده بود، مجید مظفری طبق معمول با وجود خواهش های او فرش قرمز و اکران فیلم را راس ساعت شروع کرد.


ماهایا پطروسیان بعد سال ها به دنیای بازیگری بازگشت


ماهایا پطروسیان در نشست خبری فیلم «خفه گی» با بیان اینکه بعد از دو سال این نقش را قبول کرده است، گفت:البته من هیچگاه از نقش های خودم راضی نبودم این درباره نقشم در این فیلم هم صدق می کند.

جشنواره فیلم فجر

ماهایا پطروسیان در جشنواره فیلم فجر


وی همچنین توضیح داد:من در این سال ها بیکار بودم در واقع از سال 68 کارم را شروع کردم اما در این سال ها دیگر نقش ها و فیلمنامه ها را نمی پسندیدم بنابراین صبر کردم تا آن چه لااقل 50 درصدش را می پسندم قبول کنم.


گلایه همایون اسعدیان از منتقد برنامه «هفت» که پنبه فیلم های او را می زند


همایون اسعدیان در نشست خبری فیلم «یک روز به خصوص» درخصوص فیلم و نحوه تولید آن توضیح داد و از برخورد یکی از منتقدان که این روزها در برنامه «هفت» حضور دارد انتقاد کرد.

جشنواره فیلم فجر

سحر قریشی در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر

 

جشنواره فیلم فجر

مصطفی زمانی در جشنواره فیلم فجر

الناز شاکردوست:گرفتن سیمرغ خوشحالم می کند


الناز شاکردوست در نشست خبری فیلم «خفه گی» در پاسخ به این سوال که آیا به سیمرغ فکر می کنید، گفت:اصولا هر جایزه ای برای هر شخصی جالب است و بازیگری مانند مسابقه ی دونده ها نیست که کنار هم حرکت می کنند بلکه جدا جدا تلاش می کنیم،در تمام این سال ها تلاش برخی از دوستان جانبی بود اما من هرآنچه که نیاز بازیگری است را تجربه کردم و فکر می کنم در این مسابقه تلاش کافی انجام دادم پس باعث خوشحالی من و هر بازیگری است که سیمرغ دریافت کند.

جشنواره فیلم فجر

الناز شاکردوست در هشتمین روز جشنواره فیلم فجر

شاکردوست از علاقه به نقشش در«خفه گی» بیان کرد:این نقش شخصیت عمیق و واقعی داشت و شعاری نبود و این شد که مورد علاقه من قرار گرفت.

حواشی هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 95 + عکس





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: حواشی هشتمین روز جشنواره فیلم فجر 95 + عکس ,
:: post : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : Morteza
ت : دو شنبه 18 بهمن 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پشتیبانی